Niek de boef! alweer 2 jaar

Niek de boef! alweer 2 jaar
En het mooiste is de kraan!

dinsdag 22 februari 2011


Lieve papa en mama,
Ik weet al wat papa heeft gekocht waarop ik kan scheuren.
Het is een cross fiets.Ik kom zaterdag pas naar huis,Ik zie jullie vrijdag.
Dikke kus Lucas.

Lieve papa en mama,ik heb het heel leuk hier en met oom Tom naar de uitvinderij geweest,ik ging ook nog naar het zwembad en morgen weer vind ik heel erg leuk en de glijbaan is heel tof.Vrijdag gaan we naar de dierentuin met Oom Peter en tante Christel en zaterdag kom ik weer naar huis.
Dikke kus van Mike.

2 opmerkingen:

  1. He lieve mike en lucas, wat hebben jullie toch een lieve oom Tom!
    stoer hoor tot zaterdag blijven
    Ehm en de groete aan de olifanten vrijdag he! en Mike zet even eenaap op de foto die op papa lijkt he!
    Nou mama mist jou wel hoor,en Niek zijn tandjes wil hij niet gepoetst! dan zegt ie Mikie! lief he!
    En papa wil james bond doen maar hij vind er niks aan alleen.
    Dan kan ie rook en drake niet verslaan!
    nou lieve Mike wij houden van jou!
    tot gauw hoor en veel lol maken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey zeg, wat zijn dat voor rare apen op de foto???? Opa en oma zijn toch niet al stiekem naar de dierentuin geweest?????
    Enne..tot zaterdag blijven...dat duurt ons veeeeeel te lang......

    En lieve Lucas, het is zoooooo stil in huis.....En Noa vraagt de hele tijd of je naar school bent...
    Enne...ik ben vergeten erbij te zetten dat "het" 4 wielen heeft. Het is dus geen crossfiets.....

    Heb nog maar een hele fijne tijd samen. Jullie boffen maar met elkaar en met oom Tom, tante Marieke en opa en oma.....
    Wanneer mag ik met tante Aly een week komen logeren...haha....

    BeantwoordenVerwijderen