Niek de boef! alweer 2 jaar

Niek de boef! alweer 2 jaar
En het mooiste is de kraan!

zondag 2 januari 2011

Het was mijn tijd nog niet.....




hoihoi,




Vanmorgen in alle vroegte en nog wat daas naar de samenkomst gegaan. Ik had Maris haar autootje nog (die rode swift) dus daar zou ik mee naar Elburg gaan.....Peter kwam achter mij aan. Ik dacht op een gegeven moment waar blijft hij toch?? Maar goed, op de dijk rijd ik keurig 80 á 90 km. per uur. Soms ietsiepietsie harder.......Kom ik in Elburg aan en even later Peter, is hij toch een potje boos op mij en ik snap niet waarom.....Het bleek spiegelglad te zijn........oeps, dank u Heer.....


Vandaag is Lucas tijdens de dienst niet lekker geworden. Hij liep tijdens de dienst bijna groen aan. Nou, ja het laat zich raden, even de boel eruit gooien en toen naar huis met papa. Op de terugweg over de dijk en wat zagen ze daar?? Een dikke Mercedes op zijn kant in de greppel door de.....gladheid......Ik schrijf in mijn dagboek: Eerste wonder in 2011 geschiedt: Christel bewaard op de dijk.....


Lucas heeft vandaag lekker bijgeslapen en het lijkt wel weer goed te gaan. De drukte van de decembermaanden is lekker voorbij, heerlijk met z'n allen een nieuw jaar tegemoet........
bijschrift bij de foto's: Lucas gaat een vuurpijl afschieten en Tirza en Noa zitten samen gezellig (voor het moment) bij de kerstboom.....

3 opmerkingen:

  1. Tjeetje Christel wat een verhaal,nou dat is echt bewaring hoor je moet er toch niet aan denken.
    Het is maar goed dat alles voorbij is voor de kids echt veel geweest hoor de december maand.
    Pas op als je de weg opgaat want ze geven toch elke keer gladheid op hoor.
    Zou die mercedes geen winterbanden hebben????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Chris ik krijg er kippevel van! Echt een engel op je schouder! Ik heb dat ook nooit zo snel in de gaten als het glad is! Peter had je beter in kunnen halen of seinen met de lichten!!! maar misschien kon dat wel niet of heb je dat ook niet gezien. nou weer een wijze les! succes van de week met de schoolgaande kids! ook wel weer lekker de structuur! Bterschap voor Lucas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ma, die mercedes kwam pas bij de garage vandaan voor een wintercheck en ja, zelfs met winterbanden ga je glijden.

    Hey Lee, euhmm, ik reed té hard om door Peter ingehaald te worden. Hij vond dat niet verstandig. En weet je, ik dacht nog wel: Waar blijft ie nou. Wat een sukkel ben ik, hé?!

    BeantwoordenVerwijderen