Niek de boef! alweer 2 jaar

Niek de boef! alweer 2 jaar
En het mooiste is de kraan!

zondag 30 januari 2011



Lieve,Aly,Christel en Marieke.

Zaterdag waren wij bij Marco en Aly en hadden het natuurlijk over de bruiloft van Tom en marieke en over kleding.Vertelde dat ik met Marieke ging kijken en Aly zei toen,kunnen we niet met z`n alle gaan,wilde toen al met de keuken is niet gelukt en nu kunnen we allemaal kijken en passen.Aly weet een hele grote maar vooral leuke zaak in Gorredijk.De mannen en kids blijven in Bolsward en wij gaan opstap.
Vindt het een goed plan en heel gezellig om met mijn schoondochters oppad te gaan.
We moeten wel gelijk een datum plannen want anders wordt het niets.

Op zaterdag denk ik want Marieke begin net aan haar nieuwe baan en ik denk dat ze niet gelijk vrije dagen op kan nemen.
Zater dag 26 februari
Zaterdag 5 maart
Zaterdag 12 maart.
Hoop dat het ga lukken,de bruid is al prachtig,nu wij nog!
Dinsdag gaan we oppad met de bruidegom echt zin in.

Liefs en hoop dat we er met de datum uitkomen.

3 opmerkingen:

  1. ik kan 5 maart wel, maar het mag ook wel wat later nog, zodat er misschien meer collecie hangt. groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hallo!

    Goed en vooral leuk idee! Voor mij komt de 12e het beste uit, aangezien ik 4 maart jarig ben, en het dan ook vier. Hoop dat jullie dan ook kunnen?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig!26 februari moet Peter werken, kan ik dus niet. En voor maart heb ik zijn rooster nog niet. Ik laat zo snel mogelijk een paar data weten. Maar jullie hoeven het niet van mij af te laten hangen, hoor!
    En Mariek, ook 4 maart moeten we even afwachten. Maar als het enigszins kan zijn we er!!

    DOEIIII

    BeantwoordenVerwijderen